AJAJA Å ÅTER AJ

Tusan vad jag har ont idag klarar knappt av att gå.
Men tvinga mig iväg en sväng på staden iaf å slösa mera pengar. Att man orkar med de.
Men kul är det. Tänkte köpa en liten tröjja till Lillen där de stod Mammas älskling men de var så stora kvar.
Träffa Nanne å de kan jag säga er var inte igår nej nej.
Ella hon busar med Egon så de bara flyger dreggel.
Måste nog gå bryta snart innan de slutar med gråt för Ella.
Vad ska man laga för middag idag? Hmmm..
Har bara sovit några få timmar i natt så jag är helt slut har haft så mycke för mig eller så inte.
Ska nog hinna med att göra naglarna innan man åker hem, blir nog att åka i morgon eller Onsdag morgon får se när man orkar.
Har hitta skit fina stigar här i skogen som man är å går efter med hunden där får han springa lös å leka med de han tycker om. vad de då kan vara?.

Nä nu ska jag gå se på TV med Gull..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0