BLIR DET PITEÅ?

Idag har jag fåt ett erbjudande på en lägenhet.
En tvåa i Piteå MÖRTGATAN, de är ju självklart folk före mig, MEN säger dom nej då får jag den..
Håller min tummar! För jag vill bo på MÖRTGATAN! "digga namnet"
Har ställt mig i kö i GVE å men där kommer man aldrig få lägenhet.
Vet inte skulle någonstans så man bara kommer bort från skiten här.
Men måste ju som flytta dit jag känner någon, så man kan få hjälp med lillen ibland.
Hade vilja ha en 3a men som sagt var är det ju lite dyrt för mig!
Har iaf sagt att Överkalix är då hej då!

Har fixat håret idag, Gult å fult är de men satan vem bryr, man ser ju likt ut som en flodhäst så varför inte vara ful i håret å.
Linda har vari förbi en sväng så man har fått surra av sig.
de är ju inte så att många hör av sig nu förtiden. Då jag har börja säga nej till att köra på helgerna,
Å de skiter jag å i, klarar mig bra som fan själv..
Å Peter ringde idag, helt oväntat
inte lite paff blev han då han fick höra att jag ska ha barn, tack vännen för de du sa :D
Nu ska ja lägga mig i sängen å läsa!

I morgon ska man nog på BILBINGO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0