BLIR DET STOR STAN?

Får se om det blir att åka till Lule en sväng för att gå på staden idag.
Hoppas verkligen det känner att jag måste få mig lite byxor.
VAd ska man ha på sig på Fredag då? Hmm de bir en stor fråga det.
Idag vakna man av att Samuel kom mycket trevligt så nu ligger han å grisar i kudden.
Ska gå se pettson å findus med Ella.
Sen ut en sväng med hunden å sen ska man väl fixa sig för den kommande dagen.

Var å gick flera tim igår med Syrran å Hunden var även en sväng till bruks för att bara se.
Lite hundar var det där å Estu/Egon han var då inte brydd att de var hundar,
Fin killen min.

Kommentarer
Postat av: Mirry

Spana in vad vi har för oss på Borås bästa blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-06-09 @ 10:52:19
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Lina

Inte behöver du nå byxor! Du har ju dina supersnygga mammajeans som ser ut som om du bajsat ner dig. Man börjar ju undra om du måste börja köpa blöjor redan nu, dock i större storlek. ;) Haha!



Kom nu till Gälka så man hinner se dig nå innan jag börjar jobba. Saknar dig! <3

2009-06-10 @ 17:52:13
URL: http://misslaaijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0