EN TILL SOLDAG

Alltså jag kommer börja grina om de ska vara så här fint väder då jag jobbar.
Orkar ju inte röra mig känner mig som en fet liten valross som bara klagar.
hoppas bara man inte gör de, men nu är de fan inte kul att jobba,
mina fötter ser ut som vattenbalonger å man för uppstötningar varje gång man böjer sig ner.
Hojjaaa...
Men men jag jobbar ju som bara i morgon så är man ledig i flera dagar, å ska umgås med Ella som kommer idag :D
Då har jag nå att göra slipper sitta själv som ett cp å bara glo då.
Så vi får se vad som händer å fötter i veckan.
Hoppas som fan på STOR SOL. Tisdag blir de BILBINGO med Lindis å vem mer?
sen vet ja då satan inte vad som sker.

Igår var man då till Kalix jag å Lindis blåste iväg till Samuel å såg en film,
Sen tog vi nå varv kring "stan" å vinka åt folk,
Orka inte stanna för då ska dom bara åka någerst å de orkar ja inte med.
Sen hem å sova fort som fan.. Jobb kl 7 på morgon som vänta.

Nu ska jag fara köpa en Pizza å vara grini som satan över att mina vänner inte ville äta med mig.
Sur strömming är bra mat flickor!!!!





Å så har Bella mata in en låt i skallen på mig idag så måste ju lägga upp den med!
Den är sjukt bra..

Kommentarer
Postat av: S

http://www.youtube.com/watch?v=a4b9nmPoqR0

2009-06-30 @ 02:06:26
URL: http://www.youtube.com/watch?v=a4b9nmPoqR

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0