EN TRÖTT SANDRA

Fyinåtfan vad trött jag är idag.
Har hålli på tuppa på jobbet orka knappt med mig själv, så Sandra måste sova lite.
Har Iaf orka med att göra en ny målning.
Å så har man vart en sväng till Kalix å glott på Balen då Johanna gick den.
Har hunni se Linda rida Appis å så har man hunni vara å se när Per å Dillans band spela på UG var en massa andra band med men de räknar ja bort.
Har tvinga Mamma att äta varma mackor med mig är hungrig som en varg.
I morgon jobbar man från kl 6-15 sen ska man hem och försöka göra sig lite fin innan man drar iväg till Johanna för middag. Hmmmm..
Så ska man då orka fara till Kalix i morgon med. Å Lördagen är då ännu inte klar för mig.
VA FAN SKA JAG? Blir knäpp folk vill att ja kommer till Gve å folk vill att jag kommer till Boden!
Svårt de hära..

Jaja ska bjuda er på två bilder en på Johanna å en på målningen min!






Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad fin tatueringen var! :D Blir sjukt tatto-sugen nu.

2009-06-11 @ 22:39:13
URL: http://misslaaijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0