FETTO

Alltså jag känner mig verkligen som en överfet padda just nu.
Hojja å smalare blir man väl inte.
Så nå kan jag förstå Samuel när han inte vill visa sig ute med mig, vill ju inte visa mig själv nå mer så.
Nå väl mina fötter har återfått sin normala form å ser inte ut som igår fan va äckligt,
å de blir väl å bara värre!
Just nu har min rygg då pajja totalt, Jobbigt läge man sitter i...
Hade verkligen bara vela gömma mig i morgon me men vi måste åka iväg tidigt till BOSTÄDER!
Ful äckel kärringen ska få höra de hon tål i morgon. Inte lite lesssssss.
Nå iaf ska hon då med å visa var de inte är städat!

Nå ja Lägenheten passar mig perfekt hoppas verkligen att jag får den.
Menar vem vill inte ha tvättmaskin å tork redan från början.
De man måste köpa är en diskmaskin men dom är ju då inte dyra så de är ju bara inhandla.
Jag tror ja håller tummarna så dom snart går sönder,Haha nää men med min lycka tror jag nog att någon annan får den :(

Jaja nu ska jag gå grisa i mig nå vatten å sen ska man kasta sig på soffan igen.
Har inte klätt mig på hela dagen satan vad skönt.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0