HELT GALET

Fyfaaan vad min kropp skriker på nå som jag inte riktigt vet vad?
Hojjaaa.. Ser du satan ut just nu som om jag varit i hos en kalen katt samtidigt som någon slagit på mig!
Rivsår å blåmärken lite här och var..

Jaja nå Lördags var man då i Lule jäkla trevligt. Träffa som folk man parta med förr.
Träffa Nina och fick en skit söt liten dress till LILLEN bara 3 månader kvar nu till den är ute.
träffa även mitt ex syster, som kul att se henne. fick oss en pratstund, å då kom ja nog på hur fort tiden springer iväg.
Tvinga med oss Johan måste man ju då kusinerna deppar muntra upp dom,
Johanna var inte snor full som hon brukar vara, å det var ju då jävligt bra hade ju satan inte orka köra utan att ha någon att prata med till 6 på morgonen.
För att där sedan börja städa och flytta ut, i över 10 timmar höll vi då bara på med flytten.
Satan vad jobbigt men det är sånt som händer.
Ingen kom och hjälpte oss, alla var och fiska eller nå annat. Raski fick sin julgran tillbaka fast han inte ville ha den nå är de dålig stil hålla på gnälla att det är han som köpit den å när man då ska ge den så vill han inte ta den.
jaaaa ojoj..
Så kring 1 fick man snöra sig i sängen å jävla skönt var det..

Idag börja man med att skrika på Raski så de sluta med att man la på.
Satan du vet att jag hatar när folk driver med mig på morgon, Så lägg av med de..
Så Enbom kom och bar ner Tvn åt oss för den orka jag då inte. å sen kom Raski och tog den andra med Enbom.
Tackar tackar....
Å Yesssss har kanske fått en lägenhet på Tallvik den kommer vara så perfect för mig..

Din Satans TRÖGA jävla feta svin, stå nu förhelvete för vad du har gjort!
Vissa borde man ju sätta med tyngder ner i havet..
Satan vad less jag blir på det här snart skiter jag i allt å bara kör mitt eget lopp, å det tror jag då satan inte att du vill.
Jaja hoppas bara att vi får fixat det här, för ja orkar då inte se ditt fula ansikte igen, Sätter mig inte i rätten igen bara för att höra dina lögner!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0