JA MEN DÅ

Nu har man då varit å sett i lägenheten.
Å ja nå förstår jag att vi måste städa lite å de gjorde mamma med.
För att de var ett skåp i köke där alla saker tillåme var kvar.
Å Toan var inte heller helt fin.
Så i morgon ska ja och mamma å städa ur den, Då har man fått fixat de med.

Är trött som ett svin idag men de är jag väl alltid,
Var ut å gick med Vovvarna nyss fan vad glad jag är över selen Egons den funkar super.
Å han kan inte dra omkull mig heller. Så mycket bar inköp, Har så satans ont i knät idag så jag fattar inte vad jag gjort!
Vad har jag gjort?
Men mår bra idag iaf mot va jag gjorde i Lördags å i å går..
För då tänkte jag avsluta mina dagar på soffan haha okej inte riktigt..
Jaja nu ska jag gå se vad Mamma håll på med..
Så ska jag beställa lite saker till Lillen hitta så massa söta saker så..
Tänk vilke tufft barn med en liten Ed hardy dress.. De ni!!!!
Men måste även spara lite pengar så jag får mig en ny säng kan ju inte ha den ja har,
min rygg klarar inte av den nå mera.
Så nu ska man flytta in i syrrans säng



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0