JÄVLA GUBBAR

Nästa gång en satans gammel gubbe kör ut framför näsa på mig ska jag köra in i honom.
Igårdagen börja ju bra eller så inte?
En fet liten svin gubbe körde ut rakt framför näsan på mig å låg å puttra på i 30,
så vad gör då Sandra med sitt fina humör?
Jo jag kör om tutar och peckar finger åt honom, Å inte lite sur han vart då han gasa på riktigt bra då och förföljde mig.
Han blocka till å med vägen för mig. Så trodde han att han skulle ha nå bra komma med när han skulle gapa åt mig men som sagt mitt humör är inte att leka med just nu. Så jag gav honom svar på tal så han blev tyst å gick därifrån..
HAHA.. Ida höll nog på dö av skratt..
Jahaaa sov lite förlänge idag fast jag ställde kl men de brukar ju bli så då man är uppe hela natten.
så nu hinner jag ju då inte sola nå som är nå..
Hoppas vid min Gud att de är fint väder Tis, ons, tors då jag är LEDIG!!!!!
Men de kommer du ju då självklart inte vara..
Hmmm.. vad ska man hitta på då? Alla svin jobbar ju! :(
Jaja kanske drar en sväng till GVE å myser, skulle vara mycket trevligt!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0