SOMMAR Å SOL

att de gooo vädret som har kommi till oss..
Ja fytusan så skönt de är, har jobbat till kl 1 idag efter det drog vi iväg till MVC
på en kontrol som man då ska ha lite då och då.
Ja nå vad ska man säga allt såg väl ut bra..
Slutligen begav jag och Samuel å alla hundarna oss till stranden..
Satan vad skönt trög Estu simma över till "ön" å sen våga han inte simma tillbaka så då fick livräddarna ta över.
Men när vi stod där och ropa å hejja på honom så kom både Enter å Gumpan över.
Hahaa skratta så jag nästan kissa på mig Gumpan skrek som en gris å höll på dö..
Ja vilken syn nåjaa vi fick slutligen över hundarna å oss själva..

Nu har man vari å snoka lite på Emmaljunga å hitta vagnen man vill ha.
Hoppas bara att Samuel tycker om den, men de tror jag nog för han är inte så brydd.

Igår var man på BILBINGO å satan där drog man ju då hem 2000 kr. Satt de fel?
Nå satan inte de..
Ska fara på Tisdag med..

Nå jaa nu ska man dra på sig nå kläder å dra iväg.. Höress



 


Kommentarer
Postat av: Jessica

va blir det för vagn då??

2009-06-24 @ 17:49:54
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

satt å valde lite mellan dom, men himla svårt när man inte vet hur det blir i verkligheten

2009-06-24 @ 23:35:06
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0