TA DE CHILL

Jahaa nå igår satt man å tala en massa jävla skit med syrran å Linda.
Mycke trevligt, tala om allt mellan himmel å jord alltid lika kul.
Så fick vi även skratta något..
Å när Linda börja dansa hojja då höll de på gå dåligt.
Å före de har man då hunni vara ut å gå. me vilddjuren mina.
Å så har man även hunni se en film tyckte den var riktigt bra, men de är väl för att jag aldrig ser dåliga filmer.
Jaja har väl sutti å tala till efter 1 någongång tror jag.

Sen fick man krypa ner i sängen å alltid lika svårt att sova när lillen sätter igång med nå konster i magen,

Nåjaa på morgon har man vakna före fan av att Ella har kommi å prata med mig,
kommer då knappt ihåg nå av de..
Sedan vakna man av att alla ropa om en liten fågel bebis som satt vid bron, Helt galet söt.
tycker så synd om den så jag skulle vilja att någon dräper den, tusan.
Nå ja man har hunni vara till jock å se, köpte en glass å åkte hem..
Nu ska man gå äta lunch å sen ska man inta fosterställning i soffan me öppen dreggel käft.
känner att jag måste få ta mig en vila just..

Känner att jag verkligen inte orkar sola idag, så om de är fint väder imorgon tar jag det då..
Känner att jag är för sur idag för att orka med nå!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0