SKÖNT

Hojja vad jag älskar att det är sol, tycker bara inte om att de är sol när man måste jobba.
Blir som lite små surig över det men va fan ska jag göra då?
de är nog bara så att man får bita sig i tungan å jobba klart..
Ikväll ska jag och Samuel åka till Pite ska till syrran,
 mormor å Frida ska å dit, kul kul.
Imorgon blir det havsbadet å sol:D
Efter de ska man till Lule å beställa sig en vagn, hoppas verkligen att den hinner komma, tills lillen kommer ut.
fattar inte att dom tar semester allihopa på de där ställe samtidigt. Blir som lite less.
Hundarna ska vara hemma, som skönt att fara utan hund för min del..
Ska hinna träffa mina kära vänner tänkte jag som å, går inte en dag utan att man SAKNAR dom.
Helvete varför kan jag inte få en lägenhet där för? Jävla PiteBo!!
Men Nina ska ju köpa hus har hon sagt så jag kommer få bo me henne :D
Å Elin  P ville att vi ska ta en lägenhet och dela på, hon hade tänkt sig börja plugga i Pite,
de blir ju som kuligt.
Fast just nu ser du ju som svart ut för lägenheter där..

Igår kväll hade man nå i dill fått för sig.
Så min kväll sluta inge bra, låg å grubbla tills man börja stört böla.
å sen så somna man, tror de är nå i mina hormoner som spökar..
Upp å jobbat kl 7 mmmm vad mysigt,.

Nå kom nu till Ökx så ja kan beställa snorUNGE!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

det blir nog himla bra det ;)

2009-06-25 @ 16:41:06
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla hsb.se där får man typ lägenheten bara man vill.

2009-06-25 @ 18:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0