YR SOM ETT YRVÄDER

ojja då man inte är van att dansa så här som jag å Ellis gör,
blir man yr som den fullaste,
Släng med huvvet å viffta med armarna är nog de bästa vi vet..

Nååjaa har jobba å slitit men har slutat nu och skönt är de,
Så nu är man ledig hela helgen å vad fan ska man göra?
Hmm. Tåls att fundera på, Blir nog inge Pite å havsbad men de får bli en annan helg,
men då kanske vi tar BYSKE har inte varit där sedan man var liten. Men kul ska ja då ha där..
Nå ja Midsommarafton å sol är de men ingen värme typiskt.
Vägrar då att vara chaffis ikväll så man kanske drar till kalix å är där.
Tala med Elin i går så man kanske far till dom en sväng.

Måste ju bara säga att jag är nog bäst på att fixa jobb åt folk.
Har fixat så Johanna fått jobb på larsons järn.
De är väl bra? Nu får du å in lite pengar undersommaren!

Jaja nu ska jag bli sminkad av Ella!


Undra vad de blir? I mina ögon säger folk att de är en pojke å på magen en flicka.
den är nog tvåkönad. Hahaa!

BRA LÅT

Kommentarer
Postat av: Jessica

Va konstigt.. har i skellefte på babyproffsen har dom fått in, mässan va ju förra helgen. å just nu ligger leveranserna i mitten på september så gäller nog att skynda sig tror jag. dom går ju snart på semester dom på emmaljunga å då går det inte att beställa förrns i augusti. kolla www.kopbarnvagn.se ser du dom nya färgerna och kvar från förra året verkar dessa vara black, navy, leatherette-färgerna, brown check, pink check, pro forest, pro titan.

2009-06-19 @ 14:18:51
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Lina L

Tror det är en kille, Raven :))))

2009-06-22 @ 11:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0