Hastigt avslut

Igår höll det på att bli tre små liv minder på denna jord..
Ja nå gör man sjuka saker å ändå måste man göra det om och om igen..
Alla har vi nog blivit mer eller mindre blå bultade. Men kul hade vi då iaf.
Ikväll ska vi ta och dra iväg till kusinerna och se vad dom hittar på för sattyg!
I morgon blir det att stiga upp med tuppen så man hinner fixa allt man ska göra innan vi ska iväg..
Satan vad kul vi ska ha det.

Tyckte Johanna tala nå om att Råne pojkarna skulle komma hit ikväll med. så vi får se vad vi kommer på ikväll att göra.
Jag vill till Lule igår höll jag på få min vilja utförd att vi skulle dra till Finland men då hitta vi ju då på andra saker att göra, men ikväll ska jag tjata så deras öron ramlar av! Haha..
Jo fan har sett Jolli idag vart som paff att han var i Överkalix. Men mycket trevligt var det att få träffa honom vart som glad, fast vi inte tala så länge men trevligt var det alltid.

Ja nu ska man se om man har nå vettigt att göra nu medans man inväntar kvällen har som gjort allt som man kan göra på dagen redan. KVÄLLEN KOM FORTARE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0