INGEN SKIT!

Måndag å jag mår skit bra för en gångskull på en Måndag ska fara hämta ut mina tabletter snart!
måste börja trycka i mig en massa skit så jag kommer kunna leva!
Haha riktigt inte så farligt då, Idag ska då Ida ta bilen till jobbet å det ska ju då bli jävla skönt slippa köra svin vägen där själv..
I helgen ska man till Gve till Mormor och Morfar Å till Lina och Linus å Så självklart så måste man ju träffa moster å kusinerna. å så är det ju marknad..
Samuel höll på att han ville ta en Öl med Linus där på kvällen får se om det blir att sova hos Mormor och Morfar då.
Jaja det är ju då inte helg nu så,.
I morgon ska man dra iväg till Pite å göra stan JÄVLIGT osäker haha.. Näää..
Ska bara hämta Ella med Mamma å så ska jag ta mig en sväng för bi en massa vänner så man har gjort det å.
Ska även dra en sväng till jobbet i pite å säga att jag kan börja jobba där, när dom behöver folk.
Måste komma igång med det här nu..

Rykterna går och kommer fram till en själv. Jag tar ingen skit.
Å den skiten jag tar har jag valt att ta själv så då vet ni det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0