JÄVLA MORGON

Alltså idag tänkte jag skicka hundarna till hundguden!
Estu har suttit å pipit vid sängen från kvart över 6 på morgonen.
Å Enter har morra och vari sur åt honom+att båda två har skulla ligga i sängen.
Kan ju säga er de att nog kanske Estu är smal men han väger satan mycke då han snör sig på en, Så där har jag legad å fundera på att ta livet av mig..
Har iaf varit gå en sväng med hundarna på isen är som fint väder ute såg att det var 18 grader på solsidan här hos Mamma fundera ett tag på att gå lägga mig sola men det har man ju då inte tid med..

I morgon fyller min Mamma år :) Att dra nu åt skogen så man ska fika då..
Från torsdag ska jag ändra mina kost vanor och inta mitt nyttiga liv så man kan visa sig ute i sommar!
Funderar även på att böra styrke igen skulle vara bra det.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0