KLÄDER

Hojja idag måste jag tvätt men vem fan orkar tänka på det?
Inte då jag iaf. Fick ju mig lite nya kläder när jag var i Lule.
Om jag skulle få bestämma skull jag aldrig gå utanför dörren först det händer ett mirakel.
Å det kommer då inte att hända inte för min del iaf!
Igår låg man för det mesta i soffan å dog, mamma var som förtvivlad..
Ska bli jobbigt när man träffar Ella hon som tyckte så mycket om honom, Ojoj har som tagit avstånd från alla..
Nånå idag jobbar man kul nja.. Det är jag som ska ha bilen TRIST, älskar att åka bil jag..

och alla skit högar som tror att dom är SÅ KÄRA kan ju dra åt helvete.
Det är bara ett helvete av ondska man blir sårad och ner tryck som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0