Måndag

Hojja vad jag inte tycker om Måndagar, vill som sova en massa mer så fredag skulle vara bra just nu!.
å inte nog med det har iaf fått sova hela natten i natt men då har hundarna börja bråka i sängen å rivit mig på morgon så jag ville bara gråta då jag steg upp.
ojoj bajs hundar.
Igår satt jag och Johanna och såg Mama Mia riktigt bra om amn är tjej. Haha
Hitta en låt i den som är riktigt bra tror jag ska göra den till VÅRAN låt.
Så får det bli de är våran låt vi har ju som ingen så det är VÅRAN.
Ska ta och se om man hittar nå bilder från helgen som man kan lägga upp.
Jobbar kväll idag så att säga är det ingen höjdare. Men kusin ska iaf ge hästen salvan i ögat så jag slipper.
Tycker verkligen inte om det man måste göra med henne! för att få i de!
Jaja nu ska jag ta och snoka vidare innan man måste stressa sig hem å fixa sig lite snabbt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0