Piteå

Idag har man stigit upp före fan på morgonen.
Fick panik och fick för mig att min Mamma hade lämna mig hemma i Ökx för att jobba,
så jag åkte dit i 200 men inte hade hon lämnat mig hemma.
så vi hämta upp Samuel i Töre så for vi till syrran och sen drog vi in till stan en sväng. Tog mig även tid till att träffa Nina och Sanna så träffa jag även Ture, och så såg kompisen rulla förbi vart förvånad över att den rullar ännu.
Ella följde med oss hem till ökx och när vi släppte av Samuel så skulle Ella följa med Sammi:)
Haha söt ungen!

Har iaf varit å simmat ikväll och nu är vi hos Linnea och glor på Linda på tvn..
Nu ska jag glo det här och ska även säga er att!
JAG ÄR LYCKLIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0