POLISER OCH MIGRÄN

Alltså varför ska polisen bry sig om man har ett dåligt halvljus eller inte?
Hade det inte varit för det så hade nog bilen rullat ända hem.
haha alltså vilken bil de där var. inte är det normalt att allt går sönder på samma gång.
Först tappa vi gastpedalen å sen fortsatte det bara,. Tills den inte gick igång. Jag och Johanna vi satt och gjorde nytta vi eller så inte haha.. fast vi ringde ju till någon som skulle kunna komma och hjälpa oss därifrån. Haha

Jajaj nu har jag haft mega garn ont i mitt huvve i flera dagar..  undra vad fan det är?
på lördag fick ja då migrän men nu är det ju som bara ont. jaja nå vi får nu se om det inte blir bättre måste man ju göra nå åt det hela.
igår var man då runt som en annan hos olika folk. Storma som ett tok me alla som var bakis.. Men det är ju det man ska göra tycker jag,
Hem kunde man ju inte fara när man väl tagit sig därifrån..
Pottis och Johanna låg å var mega bvakis hade man fari hem hade man själv blivit det. Haha
Så det vara bara att vara ute så länge som möjligt..

Satt och tänkte igår på när jag Enbom Viktor (Enboms lilla pojke) å Johanna var och åt på vippa!
På våg hem satt jag och Johanna å sjäng å höll på lära Viktor sattyg.
Så rolpa lill pyret åt oss- ALLTSÅ KAN INTE NI TVÅ BARA VARA TYSTA!
Tror alldrig man skrattat som då.. Stackarn sa att han fick ont i skallen av oss. Nä nu ska jag ladda upp bilder på våra tripper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0