RÄTT VAL?

Hoja jag har så jävla beslutsångest!
Ska man våga fara eller inte?
fast å andra delen varför inte vad kan man förlora?

Så här ligger det till mina vänner har fixat en träff åt mig. Vet inte vem människan är eller nå.
vet bara att det är en kille, ska vara snäll som fan.
Johanna håller på tvinga mig för fulla muggar. Får ju en gratis middag och ha på mig fina kläder iaf.
Å som sagt var har hört att det bästa sättet att komma över någon är att träffa en annan.
Jaja det är ju inte ännu Lördag.,

Idag har man fått åka och jobba som städare ha vad ska man säga är ju bäst på det just nu!
Haha eller så inte.. Fan fick bara hoppa in mitt i allt!.
Jaja nå går det bra har ju som lätt att lära mig.
Nu ska jag skynda mig hämta Johanna och sedan ska vi på BANKEN..

Hej hej

Kommentarer
Postat av: ida

Man måste våga för att vinna vet du :)

2009-03-31 @ 12:41:07
URL: http://idawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0