SÅ DET KAN BLI

Gör såhär:

1. Ta fram din mobil

2. Bläddra igenom din inkorg

3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et

4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän/ var otrogen mot dig?

Jo Jobba på friskolan på dagen
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis? 

Okej! :)

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss? 

Varför det? Nå inte så många faktiskt..

4. Vilket sms blev du mest berörd av?.

Sova snart tro jag mår som konstigt.
5. Vad säger din respektive innan du går och lägger dig? 

Okej nå kommer nu tillbaka till er :)
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?  
A men visst serru:) kommer du ihåg gamla tiden i somras?

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? 

Tack då mockar jag åt dig på söndag

8. Vad vill du höra mest av allt? 

Aa.. Var det Lule då?

9. Vad skulle du säga om du fick jobb i dag?
Klart att jag bryr mig om att allt ser bra ut i kroppen!
10. Din romantiska replik?

Gå in å läs på min blogg. och hjälp mig hitta nå låtar.

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

Vad är det för nå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0