SKIT Å HELVETE

Har ju sagt det, man ska ALDRIG mer bli kär ett helvete är det.
Man är så kär så man håller på dö men nä vad händer jo som alltid. OJOJ
Hatar mitt liv nu, har gått sönder en del saker i lägenheten som man måste betala av nu å..
Men värt var det..

Jaja nå har varit i Kalix å vad gjort?
Ja nå vi drack kaffe och sen så vart man det plåtluder man alltid vart.
Drog upp klänningen så man fick den mycket kort sen var det bara vicka på röven å VIPS vad händer?
Jo nog hamna man i en bil så har varit å åkt runt där och sett på folk..

Nu har man kommit till Ökx igen är hos Peter och glor just nu.
Ska lägga mig i sängen och bädda ner mig och se en film. Jäkla Peter och Biffo sitter och tar sig en Öl nå å..
Jaja nå Nu slut för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0