AJAJ

Tusan å nu är man blå hela jävla vaden nästan.
Å vardens bula, tusan vad oskönt det är kan man säg..
Har legat å sola hela dagen lång å skönt har det vari har hålli på busa med Estu.
Men det är så jävla varmt för honom.. Tusan å...

Igår var man då och grilla och mycket skönt var det, Härligt väder solen sken å inte ett jävla djur som flög omkring.
Förutom att jag tog på en spindel så jag höll på DÖ.. Satans äckel djur det där är!
Trodde jag skulle vara tvungen grina..
Biffen satt hela kvällen och sa typ 3 meningar.
-Ska vi knulla
-Ta de lungt
-Ta de Chill
Å så var han allmänt störd vattenpistoler är förbjudna just nu för honom.
han hinner då allt han kasta bort ett par skor för vem?
Han sparka ut Öl och Sprit för nå småfolk/fjortisar. Fick sig ett slag över käfften så vad ska man säga om honom?
Allas BIFFO!
Pottis han haka upp sig på att han var tvungen bli Bonus Pappa så han kan skämma bort Barne.
Han skulle fara och köpa en barnvagn nu med spinners och å allt vad han skulle köpa. Han tycket det skulle bli så kul, Han sa att man måste ju skämma bort en unge å när inte han har några tar han min.. Haha
Sötisar..
For hem rätt så tidigt vid 11 tiden orka inte vara ute nå längre ville bara dö med min skallebank!

Nu ska man fara handla med mamma då man ska laga en jävla go Middag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0