ÄRLIGHET

Fyfan jag  tror jag är ärligheten själv.
Jag säger som jag tycker, står för allt jag gör.
Tror att jag aldrigh skulle såra någon som jag tycker mycket om.
Varför är jag de?
Kanske jag ska börja ljuga, Såra mina närmaste och bara vara ett svin!
Då kanske någon bryr sig, Jajaaaaa! ORKA MED DET HÄR NU!

Igår var man då ute ganska så mycket folk och trevligt var det.
Träffa en massa folk jag inte sett på EVIGHETER! Polisen sa att jag var en ÄNGEL,
och en massa jävla svammel vart det med...
En jävla massa seriöst prat, men tro mig jag klarar mig nog själv ingen behöver ställa sig på någons sida i de här fallet.
Jajaaa..
 jag som hade tänkt lägga mig och grina i soffan tur att man ändra sig och for ut..
Väl hemma somna man då som en död gris och det var mycket skönt.
Vakna då upp med samma jävla SNORANDE och HOSTANDE. Less som fan på det..

Nu ska man ta med sig Ella å fara köpa nå SNARRA innan man planerar nå annat!
Först ska jag gå se så hundarna inte sprungi iväg, inte så bra väder idag att vara ute med dom när man har feber så dom får klara sig själv!!


Lägger upp Bilder på min PIXBOX från helgen som vari!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0