ATT SAUDAN

va dåligt väder vi har fått oss..
Vars fan tog sommaren vägen?
Hojja frös så jag höll på dö när jag var ut med hundskallarna på morgonen.
Hoppas att Elin får komma hem idag då ska jag dit å goas med ungen..
fattar inte vad jag har för nå fel? mitt i allt så öppnar sig händerna och jag tappar allt jag håller i helt sjuk!
Sur Johanna hade en lektion idag så BITTER var hon över att hon for dit satan nå måste du å stiga upp i bland slö skit som bara legat hemma.. Haha..
Kanske man blåser till Kalix idag el i morgon en snabbis..
Men ja får se Empan ska ha middag på lördag å sedan utgång men är fan inte så pepp på att gå ut.
Har inga kläder jag kan ha nå mera och fint att gå omkring som ett svullo.. Njaa men men får se hur det blir med de.
Så om Johanna kör kanske vi åker en dag extra skulle vara trevligt..

Johanna å jag tala minnen igår satan vad vi har varit GARNA.
Alla jävla äventyr vi farit på, Alla vilda fester å allt annat vi gjort hojja..
för att inte tala om spökjakten i Pasainen dra nu åt skogen så vi har haft kul..
Men men nu är det som färdigt med allt sånt för min del..
Johanna skull igår känna på hur fränt det är när det sparkar men den slutar direkt..

Jaja nu ska jag gå slänga i mig nå skiti mat och tala med Mamma en sväng!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0