BAJSJOHANNA

Fan Johanna skrämmer upp mig så jag vågar inte sova i lägenheten nå mer snart.
Igår kväll tänkte jag åka till Mamma och sova..
Men då kom lill killen å la sig å snosa mig baki ryggen så då känndes det bättre lyckades då somna..
På morgonen var man död som fan då man skulle upp kl 5 som vanligt men de är sånt som händer,
En kvinna kalla mig FET idag känndes ju bra.. INTE.. Haha men de är å sånt som händer.
Har hålli på ringa grabbarna hela dagen idag vill att dom kollar vad det är för fel med skrotet då den hoppar och skuttar fram eftervägen känns ut som att allt där framme är löst, Så vi får väl se vad dom säger..
Är jävligt nervös inför kvällen vill bara spy..
Håller på tvinga Mamma och Pappa att flytta till PITE, men de gå ju då fan inte så bra pappa vill ju då INTE det.
Men Mamma är som sugen tror jag, det låter då som det..

I helgen ska man gräva ner sig någonstans så man slipper visa sig.
Tror Johanna skulle åka till Kalix eller nå om jag fatta rätt?
Johanna snart ska vi ha fest en hel vecka för då ska jag inte på jobbet på en hel vecka!
Å utflyttningsfesten den ni, ska röjja sönder folket!

Ska alla in i finkan eller vad fan håller polisen på med?
Sluta sätta alla i fängelse!




Jo såg BEE Pite ville bara ksta ut folket ur bilen å köra den därifrån.
Det är fan inte deras bil, den ska vara i ÖKX!

Kommentarer
Postat av: Mange

3 av dom åker in nu, en har bara en liten tid kvar ute! Kom till Piteå så ska vi hitta på nå kul! Sovkompisen min :P

2009-05-06 @ 16:30:02
Postat av: ida

Kom ihåg ditt bord i trappuppgången under utflyttningsfesten. Du har LOVAT! ;)

2009-05-06 @ 22:17:17
URL: http://idawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0