BESVIKEN TILL MAX

Alltså man har vakna kl 9 pga av att en kärring har hålli på ropa.
Så glad i hågen kasta jag mig upp för att kunna gå ut å sola, men när jag kom till fönstret ville jag bara gå lägga mig igen å grårta eller nå.
Jävla bajs. Jag hade blivit lurad ska aldrig mer lyssna på kärringar som skriker.
Men nu ser det ut som att det håller på spricka upp..
Ikväll ska man då iväg och grilla får se hur många vi blir men kul ska vi då ha det..
Igår for man hem å la sig tidigt, eller la sig framför tvn redan halv 11 var man hemma..
Johanna har vakna på helt fel sida så jag är jävligt rädd för henne just nu.. Har ätit Tonfiskmackor till frulle Mmmmm..
Skulle spara fisken så jag kunde göra mig en sallad å ta med ikväll men nähhääddååå inte fick jag de.
Estu han åt upp den jävla skit hund..
Vi säger att jag inte tycker om honom nå mera fast de gör jag:D
Tala med David sjukt längesedan man tala med honom, Trevligt trevligt var det iaf..
Ska fara och se på en 3a men vill inte ringa och störa under helgen så det får bli på måndag jag ringer..


Johanna var ju då lite finare än jag. Haha





Linda jag är jätte glad att du tänker på mig,
Men jag tror nog att ja kommer på ett namn själv :D
Du behöver inte fundera uti det..
Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack :) Kom förbi till mig ikväll kring 6 om du vill käka lite grillbuffé! Har inte några nr på telefon så det är därför jag inte har skickat nå sms :D Men det är bara komma :D

2009-05-16 @ 12:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0