FAR NU ÅT HELVETE

Varför i helva helvtet ska man aldrig känna att man räcker till?
Ja kanske för att man hela tiden ska ha hemligheter för varandra å det kan ju fara åt helvete.
Var då din jävla jöns jag orkar då inte med dig nå mera!
Ska ringa BM i morgon och försöka få ändrat lite papper och skit..
Kommer klara allt så mycket bättre utan dig ditt stora jävla svin!
Sitt du där och gör vad fan du vill nu, det är ju då inte jag som valde det så här..
nu är det slut me att bli nertryckt och bedragen! Nu har jag gjort mitt val.

I morgon ska jag ringa till Cedering och höra uti nå lägenheter..
Å i veckan ska jag tvinga med mig mamma till lule så jag får beställt vagnen.
å en massa annat tar ju som sagt var 2 månader att få den så..
Idag har man även hunni vara och Goas med Elin och Mickes söt unge..
Dom ser helt lyckliga ut, som en riktig familj. Jag ska å skaffa mig en riktig familj här på nå år eller nå.

Killen jag blev kär i han DOG i en lastbilsolycka, för ett tag sedan.
Det som är kvar av honom är ett kallt och elakt skal.
bara några sekunder förstör ens liv totalt. sen den dagen har man haft en klump i magen var dag.
Hur kommer det sig?
Vet inte vad man kan säga, mer än att jag ska nog aldrig få vara lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0