FREDAG

Jahaa då har man då hunni jobba en hel jävla vecka.
Å någon förstörde min natt sömn genom att ringa mig mitt i natten.
Fy på dig, sånt gör man inte när jag ska upp kl 5 men får be om ursäkt för mitt humör.
Inte riktigt mitt fel.
Ja nå på morgon var man då så död så.. Så om inte annat så ska man lägga sog och sova hela jävla kvällen..
Nää nå ska man väl ut på raggen en sväng å se om det är nå folk med stort L haha..
Igår var man hurtig var å åt på Vippa, Sen gick man med hundarna mot Sandudden,
Sen så åt man en glass sen så åt man en till glass och gled omkring med Biffio,
var även tvugna att åka färja så var å åkte fram å tebax. Roande Jaaa..

Ska gå till doktor idag å fråga om man kan få lite hlälp kanske..
Hojjaaaaaaa...

Ska man gå på systemet idag?
hmmm

Kommentarer
Postat av: Anonym

L ??

2009-05-08 @ 12:33:40
Postat av: Sandra

L= Losers kring bränna

2009-05-08 @ 19:17:40
URL: http://ssandranordmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0