GODNATT

Satan vad man sov igår.
somna vid 7 och har stigit upp kl 10 nu på morgonen av att Ida ringde.
Men det var nog lika bra ser ni för hade jag bestämmt tror jag att jag aldrig hade slagit upp ögonen!
Renbäddad säng å allt kan man nog sova i för alltid..
Men nä nå var det bara upp å se vad denna dag har att bjuda på,
vakna gick å rasta gubben gav han mat och for till mamma som följde med mig ut å gå.
Satan vad fint väder det var. Så där har vi gått å prata om livet..
Jobbigt men sant tala ut med syrran igår och det känns ändå riktigt bra det här.
man kan aldrig tvinga någon att vara kär i en å då är det väl rätt att sticka.

Får se vad man ska göra idag hade tänkt dra hem till laggan å se om man kan få med sig någon upp på Bränna å sitta på fjortisplatsen å äta en glass? Det lät som ut kul eftersom att det är så jävla fint väder.
Sen ikväll får man då se vad dagen bjuder på..
SOVA är då prio 1 å skönt ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0