HUR SKA MAN KUNNA?

Alltså jag fattar inte, inatt har man inte sovit en blund har legat å vänt å vridi mig,
 å tankarna har snurra som satan.
Vet snart inte vad ja ska ta och göra..
vid 4 tog jag upp en bok och har lega å läst den till kl 5, när telefon ringde var man ju redan vaken så de vara bara ut med Estu och iväg..
Vill inte testa sova ska vara vaken nu tills jag DÖR, direkt man lägger sig när är alla tankarna.
hur fan kunde du?
Vill inte nå mera, är ett stort psykfall just nu, de jag är bäst på är nog att tycka synd om mig själv.
Alltid blir det så här. VARFÖR? VARFÖR?

Jaja nå nu ska jag ge mig..
Idag ska man då till Kalix, måste bara hem och fixa nå saker.
sen ska man väl bara ligga och glo på tv å fetta sig som vanligt..
Tala med mina pite bor igår, tusan vad ja tycker om er..

Gumman vad är det jag läser om dig?
Tjej född 89 mistänkt drograttfylla?
Kommer snart å tar dig i örat om de inte blir bättre :D
Haha nää ja skojja bara.. Ska komma garnas med dig nästa helg!!!!


Kommentarer
Postat av: Från den så kallade "horan"

Jag knullar inte samuel! Försök fatta det någon gång . . Varför skulle jag ha något intresse av att vara med han när jag har någon annan! Var inte orolig du få behålla han för dig själv, tänker inte ens fortsätta vara hans vän när det ska bli gorm och skit från din sida. PUNKT SLUT!

2009-05-28 @ 16:16:36
Postat av: SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-28 @ 16:18:32
URL: http://sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0