IM GOING DOWN

Ja jag säger då bara det..
Vad håller jag på med? Vad tänker jag med?
Jag trodde verkligen att jag tagit tag i mina problem men nepp..
Det visar ju hur stor man är, satan vad besviken jag är på mig själv just nu..
Ska fan ta och låsa in mig någonstans så man slipper visa sig ute på ett bra tag.

Igår var man då i pite satan vad jävla roligt det var. Folk som fan!
Vars man än såg var det någon man kännde å det är ju som roligt..
tog typ en timme att köra första varvet på raggen för det var så grymt med bilar.  
någon trög nisse nasse kasta en flaska på bilen å det var ju tur för han att han for därifrån.
Var även en sväng in i Lule å åt på Max Mmmmmm satan vad gott var så jävla hungrig hade som inte äti nå sen frukosten hos syrran..
Å så Dillan- Va är det här? Är det min glass?
-När fan har jag fått den här? Man va fan är det här min glass? Vet som inte hur många ggr han var och fråga hon i kassan om det var hans glass.. Men kul var det skratta så jag kissa på mig.. Haha
På vägen hem tävla vi mot Touben men det var ju då inte lönt att försöka göra det..

Å så har man hunni vara hos syrran å sprätta en jävla massa pengar, Men det var det ju värt.
Så har man även klippt av sig håret 10 cm ojoj!
Så fick man sig en utskällning och blev av med maten, Men det var jag väl kanske värld?
Vad vet jag..

Jaja nå nu ks ajga fara och sova som en gris.. Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0