JAHAAJAA

Satan vad jag sovit skit inatt har sovi för det första bara 3 tim.
Å sen så har man vridi å vänt sig och vakna upp då och då.
hojjaaa...
Å satan va fint väder vi har idag då. hoppas verkligen att man är ledig i morgon så man kan vara ute.
Har ju fått noll med sol på mig, å jag älskar ju solen..
Nu ska jag gå leta n¨å att äta innan det vänder.,.
Lina kom på att det är ju bättre jag visar på Nicco hur en Amstaff ska gå/stå så inte Enter blir förvirrad.
Hahaa....
Idag ska man gå ut å gå med Mamma och Clifton Enter å Estu..

Vill se en galet bra film ikväll å ta det mycket lungt, så man orkar md sig själv!
Oj just ja måste ju ringa å höra uti en sak nu..

Vad säger man ÅT HELVETE MED KÄRLEKEN ELLER?



Kommentarer
Postat av: Kusin Lina

Jaa men det blir ju skitbra. Kommer hem imorn vid 5-6 tiden och är hemma till söndagkväll så då kan du få visa lite om du har tid. :P Kraam

2009-05-14 @ 12:38:46
Postat av: Sandra

Jofan har inget för mig likt så det kan jag göra!

2009-05-14 @ 16:39:31
URL: http://ssandranordmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0