LÄKAREN/STÄDNING/FÅGEL/SKIT

Igår så har då jag och Linnea skulle beställa kläder,
men tror ni de funka? Nå nä..
Okej kanske lika bra de för summan var väl uppe i nästan 4000 men va fan.
Det var ju då bådas kläder.
Jag och Johanna sköt upp flytten en dag och satt mellan himlen och helvete, jobbigt läge..
å när vi skulle fara från Linnea efter en massa skit snack så hoppa hjärtat ut ur kroppen.
'Hatar fåglar som är förvirrade dom flyger ju in i skallen på en och allt så va var det i bilen?
Jo en jävla fågel jaja med lite skrik, å mod öppnades dörrarna och fågeln blev fri..

Idag har man då stigit upp å ringt till läkaren.
så nu har man varit hos ´läkaren och jag hatar verkligen läkare.. Hojjaaaaa.
Så tog Johanna tag i mig och kasta på mig handskar å förklä å moppen börja städa..
OKEJRÅ.. Haha nää men så var det inte riktigt men nästan..
Så nu är nästan hela lägenheten i lådor och på SÖNDAG tar vi det sista..
Nu sitter vi hos Linnea och dricker kaffe å talar en massa skit..
Ska ringa Nina och höra om dom ska komma på fredag, så får dom komma me mig till Kalix sen då jag ska hämta Samuels bil..

Jag hoppas att det börjar bli bra det här nu.
Orkar inte med nå mer svammel!
Jag är envis som fan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0