LÖRDAG

Jahaa nå idag har man då vaknat upp av att Samuel rigde före fan..
Kommer då inte ihåg ett skit av det som sas då men de är så när man sover.
Igår hade vi då en fest trevligt som fan var det, Satt å tala så jävla mycke skit så nog förstår jag varför dom kallar oss för skvallercentralen.. Hahaa älskar skvaller..
Å det som är bäst är när folk hört nå om en själv, det slår nog allt..

Nu har man då iaf tagit sig till mor och far för att äta tårta innan dom åker iväg till Pite.
Hade å vela åka men men man kan inte allt här i livet..
Ska snart fara dra upp Johanna ur sängen å fara ge hästarna hemma hos henne mat å sen iväg till min egen å göra henne klar, för efter det så styr vi mot LULE!!!!
hoppas som fan att det är bra väder i morgon med för då vet ja vad jag ska göra ligga ute å stekas hela jävla dagen.
Idag is man inte för då får man bara stressa som fan sen,
Nu ska jag gå gräva fram nå mega bra saker vad det då är? Haha
Just ja måste städa bilen nu så man kan ta in folk i den :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0