ONT

Fyinåtfan så ont jag har haft idag!
Hojja känns ut som att någon håller på dra isär mig på mitten eller nå.
Så har min rygg dragit sig ur och har ont som fan på röven.
Red lite skolor igår med Appis eftersom att hon ska börja gå lektion idag lill tösen min så det känns ju som fan!
Jobbar på Tallvik idag städet å satan vad skönt det är..
hoppas att jag får vara hela veckan så slipper man skit Övertårne.
Är hungrig som en varg och kan ändå inte få i mig nå, satan alltid en massa tjorv så man tappar matlusten.
Såg förövrigt en garn mega stor spindel jävel idag har aldrig sett nå liknande.
hojjjaaa..

Nu ska jag sluta grina å fara iväg till jobbet igen..  hej hej

Ska fan ta och tvinga med mig en massa å så ska vi fara och se Volbeat i sommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0