SÅ ÄR DET FÖR MIG

Du har så lätt att stampa sönder, när Du väl fått in en fot
Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot
Men det är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går att nå
Det är snart en vecka sen Du ringde, så jag börjar nog förstå


Du kan så vackert sätta ord till alltihop när vi är två
Du har ett sätt att bara glömma, när problemen tränger på
Ett sätt att gömma mig för stormen, när Du vill och när Du kan
Ett sätt att glömma mig i regnet; som om "lilla jag" försvann


Du har så svårt att säga om jag ens betyder nåt för Dig
Jag räcker inte fram
Men, Du har så svårt att vara ensam
Du går till "lilla mig"
Men en dag försvinner jag ur Dina ögon, som en svår och jobbig grej

Kul att någon gör en låt om hur det varit för mig tycker jag är rätt trevligt!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi har ingen aning då den låg åt fel håll på UL, men misstankarna är väl åt en flicka.. men man vet aldrig :P

2009-05-12 @ 12:10:13
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

funderar på om jag ska vänta till juni när man hör det nya utbudet och färger :P

2009-05-12 @ 12:22:36
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

vet åxå vad vi vill ha men kommer nya färger.. å den färgen jag vill ha är slutsåld enligt hemsidan.. så blir nog att hoppas att den kommer tillbaka lr ngn ny läcker färg :P när är du beräknad?

2009-05-12 @ 12:55:35
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0