SATAN VILKEN KILLE

Alltså igår så hyrde jag å min kära Sambo en film å det kanske var det bästa vi gjort på länge..
Vem fan kan inte blir KÄR jaa helt förälskad i den killen.
Han är en mystisk farlig person som man ska hålla sig borta ifrån å då föll jag direkt.
Tror faktiskt att han är jätte mysig att sova med..
Nå skulle han få ligga å naffsa mig i nacken om nätterna inte nå mot mig inte.. Hahaa..
Så filmen TWILIGHT den rekomenerar ja!..

Jahaa Estu han har börja mat vägra så man är inte så nöjd över honom.
han som är nog mager så äter han inget. jag blir så förbannad men inte satan sätter ajg mig och matar honom då får han skylla sig själv.
Ska ta Enter å Estu med mig och gå på en promenad innan man ska i väg til ÖTÅ
I morgon bör det av till Lule om man inte åker redan ikväll.. ;)
Jaja nå nu ska jag ge mig med mitt skrivande ska ta och surra lite med min MOR som snart kommer hem på rast.
Inte illa fick ihop 66 tim förra månaden på städet fan mycket bättre än i ÖTÅ.. haha


Alltså är han inte underbar??
Vars finns han för mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0