SOL OCH GRILLA

Nu skruttar man omkring i mjukisar å linne å håret i en foffs mitt på skallen.
Mår riktigt bra när solen är glad och visar sig.
Sitter nu hos Enbom och har just ätit grillat.. Mmmmm..
Satan vad ja åt helt galet en hel flinta själv.. sjojjjjaaaa bara.
Ikväll får man se vad som händer, vill fara på spökjakt men var vill man då till Rikti eller Pasainen?
Hmm tror nästan man satsar på Rikti tror inte det går att köra till Pasainen riktig ännu.
Nää nu ska man gå snöra sig ute å fisa. Medans solen lyser!!
Hmm måste till Kalix på Onsdag, skit å vilken lust jag hade till det,
nu är det bara två veckar kvar tills jag slutar Jobba å är ledig :D
^Å ingen är så glad som jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0