SOLEN

Att dra nu åt skogen det go vädre som vart :)
Ska klä av mig och lägga mig i solen ett tag med en massa olja på mig..
Här SKA STEKAS..
Å så måste jag ju få säga nej det är inte mina hundar som är lösa den ena mosar Clifton och den andra skriker i buren.
Så någon annans måste det vara som springer runt for för att se om man kunde ha någon aning på vems de skulle kunna vara men då var den borta.. Tur jag hade då.. Njaaaaa
Ja nå min deppdag är slut nu nu har jag slagit upp ögonen mot nya mål.
Ska fara Peppa upp Enbom med, Satan man kan inte vara så deppig som vi 3 var igår helt sjukt..
Ikväll blir det grisa kväll´????? Orkar då fan inte göra nå!!!!
Hatar ÖKX!!!!
Jaja nå nu ska jag ta och se om min mamma ska föja med ut i SOLEN!

Fan att jag inte visste att syrran skulle till Gve så hade ju jag å åkt..
Försöker säga åt Moster att jag ska ställa OSKAR får se hur jag lyckas med det.
Tycker han är riktigt fin å stor väger typ 100 KG!
Nu måste jag försätta ringa runt och höra uti en massa saker som är oklara ännu!

Kommentarer
Postat av: johanna

haha man måste få vara deppig vissa dagar ;)

2009-05-15 @ 11:47:39
URL: http://yokoo.blogg.se/
Postat av: Nettan

Det är bara & ringa nr: 0738124150

2009-05-15 @ 15:31:46
URL: http://busbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0