UPPE MED TUPPEN

Jahaaa idag har man då slagit upp ögon kl 8 låg å tjura ett tag ville bara inte stiga upp.
Men då drog ja igång Estu så jag var tvungen stiga upp.
Så nu har man tagit sig en liten prommis till Mamma, synd att det inte är så fint väder idag bara!
Men någon sol timme kanske det bli iaf.. Haha
Satan vad jag vill gråta över mig själv just nu, har fått satta Svennebanan på hjärnan så nu går man här som en annan fjant och nynnar den. Måste få den ur mitt huvve..
Tror man ska sova hos Mamma å Pappa inatt tror inte jag vågar sova själv har så i skallen direkt ja blir själv..
Å Johanna hon ska sova i Kalix inatt så jag tror det får bli så.. Om man inte får en SovKompis.
Fast vi ska ju likt till Kalix före fan i morgon ja och Mamma, får se hur det blir.
ska ju till BM å se vad hon säger..

Jaja nå nu ska jag gå se om min Kakan är klar som luktar så Mmmmmmm......
Å så ska jag ringga till Ida som verkar ha nå på hjärtat åt mig.


Min normala ARBETSKOMPIS! :D






Sommar låtar som Spelades i våran FJORTS MERCA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0