UTSTÄLLNINGARNA

Nu har dom satt igång för fulla muggar.
Ska ta och anmäla Enter och Clifton till GVE, så ska jag även mid Clifton till Pite här snart!
Kommer inte ihåg datum just nu men men.  Fyfan vad jag älskar dessa utställningar.
Hade tänkt att anmäla Estu å men vet inte det är nå som inte är helt OK med honom.
Idag när vi var på våran dagliga promenad börja mitt i allt baken vika sig på honom. Måste verkligen boka tid hos veten åt honom.
Fick även ta mig en 15 mins sitt paus eftervägen folk måste ju trott jag var störd men ja tog mig fan inte upp.
Så jag var så jävla nära ringa Mamma å be hon hämt mig men då släppte det så jag kunde vänd hem.

Ja nå får se hur det går i morgon i Lule, hoppas iaf på att få beställt min vagn...
Hojjaaaa, vad jag är less på livet just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0