VILKEN DAG

Idag har man då stigit upp kl 7 för att åka till stallet,
när man då kom hem så la man sig och sova och sov flera timmar satan vad skönt.
Vakna då vid 1 med PANIK..
ringde Elin så hon och lillebabisen Evelina kom in till bränna så har vi tagit en Promenad.
Jag Elin Yokoo Evelina och Estu,.
Å sen den där hunden han vet då om när man ska dra och INTE dra
Satan vad ont man får ojoj vilken DJUR jag har alltså.
Just nu vet ja inte riktigt vad jag ska ta mig till är SATANS OND och är jävlvligt glad åt en annan sak.
Så just nu vet ja inte vad jag vill så jag sitter som och skrattar fast jag som vill slå och grina..
Helvete vad less man blir..
Fått skott hästen idag.. Har gjort en massa bra saker med faktiskt..

Igår var man till Kalix och köpte nya skor till både mig och hästen.
Hämta Johanna från skolan och tilla på nå OLJA och skit till mig..
Sen ÖKX å hyrde film hem och slöa i soffan.
Senare äta på köket och dega därefter med Linnea och Per runt bränna och sedan i soffan hos dom.
SKÖNT!
Var även en sväng till Elin å Micke å gotta sig..

Jaja nu ska jag se vad man ska göra, om Johanna får tag på nå ÖL så vi kan åka!!
KUSINER måste berätta om mitt liv till er. helt sjukt det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0