FREDAG

Hoja vad jobbigt har ont i magen,
är jävligt nervis inför i morgon. Blääää..
Men de går nog över då jag väl står där :D
Igår var man då och fixa kkäderna inför dopet.
Så när Samuel kommer från skolan så ska vi fixa till här hemma å sen drar vi.
Har ju inte lite att fixa inför i morgon ska ha träff med prällen å.

Igår var Lotte hit å sen så for vi till staden på kvällen trevligt,
så kaffe å surra blev de.
Vart bjuden på kärring möte i Ökx men lite väl långt men kul hade de vari.
Saknar våra möten som SAA!!
Måste ju ringa å höra vad för skvaller som sas: D

Nu ska ja kasta i mig mat så ja har gjort de när Klaris vaknar.
Alltså jag tror att enter kommer bli flintis som hon fäller.
Hoja vad ja hatar när dom fäller,
men men hon slutar nog snart för annars har ja en naken hund ;)
Söt jäveln min : D

Inte lite avis man är på Johanna som ska fara iväg till sol å bad idag.
Hoppas du kommer ha sjukt kul,
de skulle då ja ha haft :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0