INGEN KNORR

Idag ska man fara å ta sig sprutan så man inte får en knorr å börjar grymta.
Sa vad ja är nervös över den här jävla influensan tror ja snart gräver ner mig med Klara,
så vi inte kan bli smittad.
Sen ska vi sätta oss ner å fixa ett dop kort så vi får skicka in de,
så man kan börja skicka inbjudningar. Måste få gjort bort de med.
Hoja de är inte så lite allt de här med dop.
Men har iaf hitta en sång ja vill ha. Men vad ska vi ha för fika?
De är en stor fråga det med.
Hmmmmm....

Jajaa Lillesnutt har sovit hela natten inatt. Vakna först halv sju. Inte lite skönt.
Mamma å Pappa var förbi igår med nå saker som ja kom ihåg att ta. :D
Bada hundarna å städa "hundrumme".


Kommentarer
Postat av: Jessica

det är inte lätt det där med dop.. sitter åxå och fundera hur man ska göra..



Känns som om jag redan isolerat mig, men man far helst inte ut i onödan och blir smittad.. å vi lär inte få vaccin förrns i december

2009-11-05 @ 14:11:46
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Johanna

Idag ska jag få sprutan :/

2009-11-06 @ 11:52:42
URL: http://yokoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0