JÄVLA FREDAG

Se lite koll har ja på dagarna men de är nog bara för att jag glor så mycke på tv.
Hoja vad man som bara flyter med nu förtiden.
Men skönt är de.
Så igår såg vi klart Johan Falk mycke bra filmer,
Idag skulle jag åka till Ökx å få mig sprutan för svininfluensan.
Men nej nej inte fick man gjort de heller!
Å här är dom ju tröga i skallen så de är slut här. Jävla OFFER!
Fick hör idag att dom ska komma med ett vaccin till små barn med, som är över två månader hoppas hoppas!

HAr ont i magen som saaaaaa.. Så va ska man hitta på idag så?
Ja de blir väl de vanliga ligga i soffan å glo på tv!
Gör ju fan inge annat!
Ja tror ja måste skaffa vänner.
Så man kan hitta på nå, eller så kan mina kära vänner någon gång komma å hälsa på mig!
PIK PIK PIK!
De är ju bara 14 mil hit å tebax!!!!!

Jaja nu ska ja köra med ludd äteren, man får bort lite hår!
Brrrruuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0