VA ÄR DE HÄR?

Kan man inte hålla tyst på sina djur på kvällar/nätter?
ojoj de värsta som finns måste ju vara när man ska sova å de är en massa oväsen.
Å på morgon så har någon storma trappen så då har våra odjur skällt som sa.
MEn dom är ju söta så de gjorde inte så mycke.
VAr ju likt tvungen stiga upp.
Nåjaa.

Igår var man med Josse på stan.
Å sa hur man folk få visa sig när man ser ut så?
De är ju min stora fråga.
För de där kan ja säga vara en riktig stek.
Hitta ett par skor som ja vill ha men som sagt när vi håller på fixa i lägenheten så kan ja inte köpa dom.
Å så ska vi ha dom nästa helg å sen är de jul så de får vänta ett tag till med skor för min del.
Idag hade ja tänkt ta med mig Enter på en prommis.
Är lite sur åt Gumpen för att han drog omkull mig, så han få stanna hemma.
Men får gå med han en liten prommis sen så han å får röra sig.

Jo å så har ja blivit erbjuden att bli medryttare på en häst här i Kalix någonstans.
Så vi får då se man man kanske tar å börjar rida lite någondag i veckan.
Min sötis står i ju kvar hemma å de lär hon få göra. :D
Hon trivs där.

Satan vad ja SAKNAR dig gubben.
Väntar hela tiden efter att höra dig donka i väggarna.
Estu min snygging :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0