PIGG Å GLAD

Idag är man pigg å glad,
Så här pigg är de längesedan man vari. Känner att ja vill göra nå saker.
Som att tex inta ryggläge i soffan :D
Sa så skönt.
Igår var man till Elin å Micke där konstatera vi att Micke är ett sär som inte har nå vänner.
Haha.
Såg en film med Linda å Johanna på kvällen å var i säng långt före kl 10. De ni!

Idag har man dragi på sig kallingar å steppa omkring här hela dagen.
Har inte gjort nå som är nå!
Så jag känner hur slö jag är. Men de måste man få vara.
Ida har vari förbi en sväng å så tro de eller el men Johanna har vari förbi å :D
Fick skit söta kläder å små skor av Ida och Hifa, hon kommer vara så söt i sina glittriga strumpisar.

Hojja ska försöka ta mig någongång till Happis å go på IKEA!
Men när den dagen kommer är ju en annan femma!
Ska å beställa en massa jul saker med, å de är prio 1!

Min söta älskling!





Kommentarer
Postat av: Linnea

Gud vad sööt hon är :)

2009-10-21 @ 12:25:04
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0