22år idag

Jaha idag blir man ett år äldre man ja känner mig fortfarande som 14 :D
Inte en dag äldre kommer ja bli, om ja skulle få skruva tillbaka tiden så skulle ja stanna den på 14 år.
Satan så kul man hade då. Å helt garn var man..
Nåjaa klagar inte på att vara 22 för har ju fått en sånt fint knyte :)
Klara mammas hjärta..
Nåjjaa skulle ringa på banken idag uti huslån men ja tog mig en promenad i det fina vädret i ställe.
Orka sitta inne å räkna uti nå sånt en dag som denna?
Nej nej..

Nåjaa i Lördags var man å tog sig en rid tur på älsklingen min.
Lite fin men så jävla tung i handen. så ja känner att de är på tiden att börja träna.
Nåjaa i morgon ska man till Kalix å pesikta skiti pilet. Hojaaaa..
Nåja får köra en månad lagligt iaf..
På kvällen ska ja rida lektion för A-M riktigt längesedan man har ridit för någon senast var någ på skolan å de är ju snart två år sedan..

Nånå nu ska ja umgås med min dotter innan hon blir surig på riktigt de vill vi inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0